© 2024 solvo B.V.

Mn pijnlijke pols.

Op 16 februari j.l heb ik tijdens het snowboarden een scheur opgelopen in het spaakbeen van mijn linkerpols. Ik heb toen 4 weken een spalk gedragen en daarna moest ik er weer vanalles mee kunnen doen. Dat ging de eerste 2 maanden goed. Tot week of 5 geleden. Hij begon weer pijn te doen, en ik ben terug naar de huisarts gegaan. Zij vertelde mij dat ik mijn spalk weer moest dragen. En dat ze pijn veroorzaakt word door de pezen die nog niet goed genezen zijn. Maar met mijn spalk kan ik mijn werk niet doen. (Ik werk 32 uur per week als cassiere). Dus ben ik naar de apotheek gegaan, en daar heb ik een goede brace gekocht. De pijn was weg tijdens het werken als ik de brace droeg. Na het werken had ik hem niet nodig tot afgelopen vrijdag. Mijn pols blijft pijnlijk, ook als ik niet aan het werk ben. Als ik de brace omdoe, heb ik nergens last van. Maar ik wil liever niet 24/7 met een brace omlopen. Heeft iemand hier ervaring mee? Deze week ga ik opnieuw naar de huisarts om een scan aan te vragen. Ik wil weten wat er mis is gegaan!

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren