© 2024 solvo B.V.

Mri

hallo wie kan mij vertellen hoe een mri scan te werk gaat moet dit laten doen voor arm waar kalk in zit bvd


kijk eens op google.nl en type mri in dan komt er veel informatie naar voren.

label.Geplaatst op 2006-06-07 23:04:17


http://www.azstlucas.be/info/pdf/04NMR-onderzoek.pdf ik hoop dat je dit kan openen. Hierin staat alles over mri/nmr, het is wel van een Belgisch ziekenhuis maar de werkwijze zal wel hetzelfde zijn. Groeten

label.Geplaatst op 2006-06-11 10:37:09


Hallo, Ik heb ook binnenkort mijn 2de MRI. Je ligt bijna een uur op een tafel en je wrod naar achteren geschoven. Het is wel zo dat je erge geluiden hoort maar je mag een CD meenemen. Je moet goed stilliggen. Je kan anders op goolge kijken en op MRI zoeken. Succes.

label.Geplaatst op 2006-06-21 16:00:25

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren