© 2024 solvo B.V.

Nieuwe heup

in juni 2010 heb ik een nieuwe heup gekregen,na 2 maanden schoot de heup uit de kom, daarna veel pijnklachten in rug, zijkant been en lies, is dit normaal,


Ik heb sinds november 2009 een nieuwe heup en nog steeds last van pijn.Als ik twee keer de trap op en neer heb gelopen kan ik het de derde keer wel vergeten.Het begon al na de operatie bezinking was 110 heb ik gemeld kreeg morfine spuit.Na 4dagen naar verpleeg huis om te revalideren.Daar had ik nog steeds bezinking 65 1ste paar dagen ging het goed en ineens moest ik stoppen van de therapeut ik werd misselijk pijn in mijn lies en aan de buitenkant van mijn heup had ik pijn en ik zag as grauw.Ben toch naar huis gestuurd en moest maar rusten.Ben terug gegaan naar de Orthopeet echo en een punctie gehad en MRI gemaakt aan de buitenkant zat een slijmbeurs ontsteking injectie gehad ging weer wat beter.Nu weer een echo gehad en in mijn lies heb de radioloog aangeprikt en er wat ik gespoten en tussen nu en drie maanden moet het over zijn,maar het gaat niet over wat moet ik nu want ik heb nog steeds pijn en ik kan toch niet altijd paracetomol slikken graag hierop uw antwoord ik loop nu al 15 maanden met pijn mijn bezinking is nog steeds nu 24 b.v.d.Jaap Oussoren

label.Geplaatst op 2011-02-17 10:49:46

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren