© 2024 solvo B.V.

Onderste sponggewricht vastgezet maar.....

Goede avond, Even voorstellen ik ben De een vrouw van 27 en heb al sinds mijn 23 slechte enkels. Ik wil graag uw advies en informatie over het volgende; op mijn 23 ben ik geopereerd aan mijn onderste sponggewricht, wreef, buitenzijde en voetbeenderen omdat deze allemaal wel aanwezig waren maar doorgezakt en niet in verhouding waren. Dit zelfde is in spiegelbeeld gedaan aan mijn rechtervoet het probleem is nu dat ik nog steeds dagelijks heel veel pijn leid aan mijn linkervoet mijn rechter gaat een stuk beter. Ik loop nu bij een revalidatie arts want helaas mijn orthopeed wist geen oplossing voor mijn probleem er is niks uit een ; mri, rontgen onderzoek gekomen. Ondertussen is er nu wel vastgesteld dat het probleem ligt aan mijn bovenste sponggewricht en heeft met spoed een verzoek voor spoed ingediend bij Professor van Dijk in het AMC. Wat kan er nog aan mijn voet gedaan worden, hoe? De reva wil alvast schoenen aanlaten meten d.m.v. een gipsmal omdat ik deze of\\ik geopereerd wordt of niet toch nodig heb. Ik vraag u wat zijn mijn opties ben 27 en kan niet zonder pijn lopen, zitten,liggen,staan,tillen,trekken,duwen en normaal slapen hierdoor ben ik dagelijks behoorlijk beperkt. Wat is de oplossing? voor mijn bovenste sponggewricht? ps ik heb www.orthopedie.nl al gevraagt en zei zeiden me dat ik dit soort vragen aan mijn eigen orthopeed moest vragen dus ik heb nog steeds geen antwoord. groetjes de


En hoe zit het met die spoed aanvraag? Kun je niet bij die arts informeren?

label.Geplaatst op 2005-12-30 13:35:30


A,tje Dit wordt al binnen door geregeld door mijn revalidatiearts en voor spoed staat 6 a 8 wkn maar met de feestdagen er doorheen zal het wel feb. worden voordat ik aan de beurt ben.

label.Geplaatst op 2005-12-30 15:38:11

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren