© 2024 solvo B.V.

Ongelofelijk veel pijn

Ik ben al een tijdje aan het ziekenhuizen vanwege mijn chronische rugpijn.Nu heb ik ook erge pijn in het bekken.Is het ook mogelijk om last te krijgen van bekkeninstabiliteit ondanks dat ik niet zwanger ben?(heb ook nog geen kinderen)


Hoi Ik loop al 7 jaar met rugklachten. Pijn in onderrug en regelmatig uitstraling in mijn rechter been. Ik heb ook la veel artsen gezien en de diagnose is instabiliteit,wat dus eigenlijk neerkomt op bekkeninstabiliteit. Ik heb veel baat bij medische fitness om mijn rug toch zoveel mogelijk stabiel te houden. Daarnaast heb ik gewone fysiotherapie om de week om de spieren soepel te houden. Door de pijn ga je verkeerd bewegen en gaan de spieren ook nog eens vastzitten. Verder heb ik op[ de pijnpolikliniek gelopen. Ik heb een tensapparaat en gebruik tramal druppels. Ook heb ik een paar keer een zenuwblokade gehad. Helaas heb ik vorig jaar een ongeliukje gehad en heb ik nu ook heupklachten. Hiervoor moet ik over 2weken weernaar de orthopeed. Ik wens je heel veel sterkte en het antwoord op je vraag is dus ja. lilian

label.Geplaatst op 2007-01-06 12:50:50

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren