© 2024 solvo B.V.

Onregelmatig gewrichtsvlak knie.

Ruim 6 jaar geleden heb ik een verkeersongeluk gehad waarbij ik o.a. mijn knieschijf brak (rechter knie). Destijds zijn er pinnetjes in mn knieschijf gezet om de breuk beter aan elkaar te laten groeien. Nu heb ik daar nog steeds last van. Met weersveranderingen, koud/vochtig weer, als ik langer dan een paar minuten met mn knie gebogen moet zitten, lang gestaan/gelopen heb of als ik een uurtje lekker bezig ben geweest heb ik veel pijn. Als ik mijn knie buig kraakt ie, en als ik mn knie strek terwijl met mn gewicht erop dan is het net of hij even blijft haken en doet ook pijn. De knie is altijd dik en mn knieschijf nauwelijks voelbaar (links kan ik hem zo \\\"vastpakken\\\" ). Ik ben laatst naar de huisarts geweest en moest van haar foto\\\'s laten maken. Er zitten onregelmatigheden op mijn gewrichtvlak en die schuren zodat het pijn doet. Ik krijg nu fysiotherapie, maar ik heb niet echt het idee dat het helpt. Nadat ik bij de fysio ben geweest heb ik veel pijn en de dag erna ook, de overige dagen heb ik net zo veel last als voordat ik naar de fysio ging. Zijn er meer mensen die (ongeveer) hetzelfde mee hebben gemaakt/mee maken? Ik zou graag in contact komen met deze mensen.

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren