© 2024 solvo B.V.

Ontsteking achillespees

Hoi lotgenoten, Ik loop nu al meer dan 4 jaar met een ontsteking van mijn achillespees van beide benen. Na therapie, zooltjes etc wat allemaal niet hielp was ik door verwezen naar een sportarts. Daar moest ik een echo laten maken en daar kreeg ik te horen over verklevingen op mijn linkerachillespees. Er zit namelijk een behoorlijke knobbel op. Daar ik elke dag met pijn moet leven heeft hij me door verwezen naar een orthopeed voor een operatie. Nu moest ik van de orthopeed rontgenfoto laten maken. Daarna gesprek. Hij had het weer over een cyste op mijn achillespees. Hij wil me eigenlijk niet opereren daar het maar 50%-50% kans is dat ik geen pijn meer heb. Het kan of verergeren of terug komen. Ik moet binnen een week beslissen wel of geen operatie. Ik ben in de fase dat ik alleen maar pijn heb ook in rust. Ik ben geen sporter. Wie kan me raad geven ben die pijn wel beu eigenlijk. Groetjes en alvast bedankt


Als je nu ook gewoon in rust blijvende pijn hebt, dan zou ik als ik jou was wel een operatie laten doen. Als het niet helpt, dan heb je het toch geprobeerd.. Als je helemaal niks doet dan kan het ook nooit beter worden.

label.Geplaatst op 2008-01-20 16:00:06

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren