© 2024 solvo B.V.

Open dijbeenbruek

Hallo Mijn vriend heeft een jaar en een half geleden onder andere een open dijbeenbreuk links gehad. Het was een spoedoperatie en ze hebben er eigenlijk een verkeerde \'staaf\' ingestoken. Daarbij is er ook nog een boor afgebroken die niet meer verwijderd is geweest. Hij heeft nu ontzettend veel last van dat been. Het is een constante pijn! Eerst was het enkel bij het gaan, maar nu ook bij het zitten en liggen. Mijn vraag is nu: wat zijn de symptomen van je lichaam als ze de staaf in het been afstoten? De dokters zijn helemaal niet happig om de staaf er uit te halend oordat er een boor is afgebroken. In ons thuisziekenhuis willen ze er zelfs niet aan beginnen. Hopelijk kan iemand me hierbij helpen. Sterre

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren