© 2024 solvo B.V.

Operatie rug hernia en blokje

Ik ben geopereerd aan een dubbele hernia en er is een blokje gezet onder in mijn rug ,dit om de linkerhand misschien te vrijwaren van een hernia operatie . Nu is mijn vraag heeft iemand een hernia operatie gehad .En kan zij of hij hierover mee praten Het is nu 3en halve week geleden ik heb nog pijn bij het staan en zitten ,het lopen gaat eigenlijk heel goed ik maak nu wandelingentjes van 13 minuten 5x op een dag ,het moet naar 30 minuten aan een stuk .Wel heb ik van de week ruim 15 minmuten gelopen op het moment ging het goed maar achteraf heb ik met wat ijszakken even een kwatiertje gelegen ,ik ben blij dat ik weer heerlijke warme voeten heb en dat ik weer op mijn zij kan slapen ook heb ik geen been uitval zeg ik zachtjes meer gehad .Ik wil zo graag weten of het normaal is dat ik nog behoorlijk pijn heb met zitten en staan .Wie heeft ook zoiets meegemaakt alvast bedankt zonnestraaltje

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren