© 2024 solvo B.V.

Osteochondrose/ocd in knie

Vijf weken geleden werd bij mij osteochondrose vastgesteld in mijn knie. Er zat een aardig gat in het kraakbeen op mijn bovenbeen en mijn bovenbeen zelf was ook beschadigd. De chirurg heeft deze od haard opgeboord en wat gaatjes in mijn bovenbeenbot/femur geboord, in de hoop dat littekenweefsel gaat groeien in het gat in het kraakbeen. Ik ben erg benieuwd naar ervaringen van andere mensen met osteochondrose. Hoe gaat het herstel/de revalidatie, wat kun je allemaal weer doen etc. Tegen mij is gezegd dat ik misschien niet meer pijnvrij zal zijn en dat is niet zo\'n fijn vooruitzicht. Ik ben namelijk iemand die erg graag, veel en soms best zwaar sport...


Hallo Allisa, Ik heb je bericht gelezen en ik vraag me af hoe je dit heb gekregen .Zelf heb ik sinds 2006 botinfarcten.Beide heupen waren weggevreten en ook beide bovenbenen zijn beschadigd.Ik ben inmiddels in diverse Ziekenhuizen geweest maar tot nog toe is er geen behandeling voor me.Doordatde heupen zwaar waren aangetast heb ik inmiddels 2 Protheses.Zowel links als rechts.Ben heel bang wat de toekomst me zal geven.Qua medicatie denk ik dat we bijna de zelfde medicijnenen gebruiken.Ik zit nu op 360 mg Morfine en nog is de pijn niet te harden.Groeten Ard

label.Geplaatst op 2009-08-14 12:03:33

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren