© 2024 solvo B.V.

Osteotomie of kunstknie (dat rijmt)

Ik heb een slechte rechterknie. Een beetje O been en het bot zit aan de binnenzijde van mijn knie op elkaar omdat de meniscus er ooit uit is gehaald. Pijn dus. Is een osteotomie aan te bevelen? Na hoe lang kon je weer werken? Kun je dan ook weer goed lopen en zonder pijn? Hoe zit het daarna met sporten? Wie geeft mij wat reacties? mvrgr. DEKNIE


Ik heb 3 jaar geleden een osteotomie gehad en het gaat nog steeds redelijk. Zolang je een kunstknie kunt uitstellen zou ik dit doen, dat is namelijk ook niet alles. De osteotomie op zich viel wat tegen, maar na een tijdje ging het weer beter. Ik kan nu meer als voorheen zoals wandelen en fietsen. Na een tijd gaat het ook wel weer zeer doen, maar het duurt veel langer als voorheen. Het ligt eraan wat voor werk je doet, ik werkte niet op dat moment. Maar na een maand of drie kun je weer een heleboel. Ik hoop dat ik je toch iets wijzer hebt gemaakt, zo niet helaas. Vragen kun je toch altijd aan iemand.

label.Geplaatst op 2005-01-25 16:08:22

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren