© 2024 solvo B.V.

Pees met schroeven vast

In juni heb ik een knieoperatie gehad waarbij een pees is ingezet aan de binnenkant van m,n knie. Deze is vast gemaakt met schroeven. Nu heb ik zo,n pijn dat is besloten deze eruit te halen. De pijn wordt veroorzaakt door onstoken bindweefsel onder de schroeven. Er is door de orthopeed gekozen voor een ruggeprik. Terplaatse moet hij bepalen of de pees vast genoeg zit in het bot. Anders zal hij een oplossing moeten vinden. Al deze narigheid heb ik overgehouden na het plaatsen van een knieprothese waarbij ik een bacterie in gehad heb. Wie heeft ervaring in het verwijderen van schroeven. Tot horens

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren