© 2024 solvo B.V.

Peesoperatie aan voet, wie heeft hier ervaring mee!

Ik zal zo kort mogelijk proberen te vertellen wat er aan de hand is. 3 jaar geleden heb ik 2 cortisone spuiten gehad dit ivm een peesontsteking. Nu blijkt dat de eerste verkeerd is geplaatst met als gevolg dat het weefsel weg is. Afgelopen januari ben ik geopereerd. Bleek ook een cyste te zitten. Deze hebben ze verwijderd en alles zou goed zijn, ook de pees. Nu 2 maanden geleden loop ik de trap af en krijg ik een pijnscheut in mijn voet. Ben naar de huisarts geweest. Doorgestuurd naar het ziekenhuis orthopedie. Nu blijk dat de pees van mijn dikke teen helemaal weg is. De enige oplossing is om operatief de pees van de middelste teen weg te halen. Deze wordt dan gebruikt voor de dikke teen. (waar nu geen pees meer zit) Van de 2e en 4e pees wordt een stukje afgehaald en dan aan de 3de teen gehecht. Na de operatie zou ik 8 weken in het gips komen en moet ik gaan revalideren. Helemaal opnieuw leren lopen. Dit zou in totaal ongeveer een half jaar gaan duren. Ik kan niet onder de operatie uitkomen, loop nu erg moeilijk en heb veel pijn en een raar gevoel in bij onderbeen en voet. Daarnaast heb ik een klein gaatje in het oude litteken, hier komt bloed en vocht uit. Heeft iemand hier ervaring mee, ik maak me toch wel zorgen. Ik ben pas 30, nog veel te jong om niet meer goed te kunnen lopen. Alvast bedankt.

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren