© 2024 solvo B.V.

Pijn aan de hiel

Hallo ik heb al een tijdje last van mijn rechterhiel maar ook aan de zijkanten doet het pijn. niet alleen als ik veel heb gelopen of gestaan maar ook na een nacht slapen bij het opstaan doet het verschrikkelijk pijn.Ook krijg ik hierdoor last van mijn knieen. iemand een suggestie wat de oorzaak zou kunnen zijn?? Alvast bedankt 2kids


Kan goed mogelijk zijn dat je een hielspoor hebt. Dat is een overbelasting van de peesplaat onder je voet op de aanhechting aan de hiel. Ik zou wellicht toch even naar de HA of een podoloog gaan om ook naar de stand van je voeten te laten kijken. Wellicht kan met een correctiezooltje het probleem verholpen worden.

label.Geplaatst op 2005-06-22 15:33:14


hallo ik heb ook hielspoor en helaas helpen zolen bij mij niet. kosten €150.00 en geen verlichting. ben bij de orthopheet geweest en moet er maar mee leren leven werd mij gezegt ;-( Sterkte er mee.

label.Geplaatst op 2005-08-26 12:38:48

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren