© 2024 solvo B.V.

Pijn aan het staartbotje...

Heel raar, maar ik zou niet weten waar ik het van heb. Ik ben helemaal niet gevallen en toch heb ik pijn aan mijn staartbotje. Kan iemand mij een verklaring geven? Alvast bedankt. Groetjes Irma


Hoi, durf het bijna niet te zeggen maar je zou last kunnen hebben van een ingegroeide haar die tegen je botvlies aan drukt. Zolang er geen bult komt en je gewoon kan zitten zou ik me geen zorgen maken. groetjes nies

label.Geplaatst op 2006-02-23 15:43:05


Hallo Nies, bedankt voor je reactie.... inmiddels is de pijn alweer weg. haha Gelukkig maar. Heeft ongeveer twee weken geduurd. Zal toch wel te lomp ergens op zijn gaan zitten ofzo. Ik weet het anders ook niet. Groetjes kekkie

label.Geplaatst op 2006-02-23 15:57:08


Das fijn om te horen, verderop las ik iets over anuskrampen! dat kan dus ook nog! nou genoeg vieze praat, hahaha doei

label.Geplaatst op 2006-02-23 15:58:40


whaaahahahahahhaa anuskrampen. owowowwww da lijkt me niet fijn. Daaggggggg

label.Geplaatst op 2006-02-23 16:01:15

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren