© 2024 solvo B.V.

Pijn in vinger

Sinds kort heb ik hevige pijn aan de knokkel van mijn linker wijsvinger. Hij is dik en heel erg rood elke keer als ik hem wat meer beweeg dan hoor ik een knak het doet ook erg pijn, ik kan het hast niet meet bewegen. Ik weet niet precies hoe het gebeurt is en volgens mij heb ik geen knak gehoord toen. Ik wil toch weten of dit een breuk is weet iemand dat??????


Als het rood en dik is, is het meestal een ontsteking. Zou maar even naar je huisarts gaan!!! Sterkte

label.Geplaatst op 2004-12-29 19:08:10


ik ben naar de dokter geweest en het is gebroken inmiddels is het gips er al weer af en het voelt al heel wat beter

label.Geplaatst op 2005-01-05 17:59:30

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren