© 2024 solvo B.V.

Pijn onder de voet

ik heb een vraag sinds 2a3 maanden heb ik tijdens lopen pijn onder mijn rechter voet het is niet heel erg maar hinderlijk het gevoel dat ik heb isalsof ik op wol loop net een poesde klachten zijn op het kussentje pal onder de aanhechting v d tenenen sinds 2dagen ook op de hiel . als ik niet veel loop is het wat minder ik ben 52ouden onrustige bloedsuiker maar t blijft onder 6mmol/l is er iemand die dit herkent? aub uw advies bedankt


Ja dat herken ik helaas. Sinds ongeveer 2 weken heb ik ook last van pijn onder mijn rechtervoet ter hoogte van het kussentje bij de aanhechting van de tenen. Ik ben verder kerngezond en zie ook niets bijzonders onder mijn voet. Met heel veel fantasie is het ietsje dikker dan links. Het doet alleen pijn bij lopen, niet als ik er met mijn hand flink op druk. Wat kan het zijn? Ik heb geen trauma gehad (niet bewust in elk geval, dus geen zware verstapping of zo)

label.Geplaatst op 2006-12-01 12:26:04


Ik ben benieuwd hoe het verder is gegaan met jullie pijn onder voet. Ik ben ruim 5 weken geleden op een harde punt van een handdoek gestapt. Eerst een week een zwelling gehad en nu blijft het pijnlijk bij het lopen. Moet ik er proberen niet op te lopen of zijn er andere manieren om er vanaf te komen? RD

label.Geplaatst op 2007-05-01 20:56:42


beste RD ten tijde toen ik die klacht aan mijn voet had noemde ik mezelf ellepep ik was naar een orthopeed geweest ik kreeg een inleg zool maar die vond ik niet doeltreffend maar na ong.1 maand was de pijn gelukkig weg ik loop nu zonder inlegzool en t gaat goed ik werk in de verzorging dus dat betekent veel lopen maar t gaat goed ik hoop dat jou klacht ook gauw verleden tijd is

label.Geplaatst op 2007-07-13 09:57:24


dit bericht hoort bij pijn onder de voet ik wil vermelden dat ik een verhoogde cholesterol heb nl 7.3 ik weet niet als dit een rol speelt bij de pijn onder de voet. ook de bloeddruk is verhoogt nl linkerarm148/103 pols68 rechteram145/96 pols84 ik ben hier heel verdrietig om heeft iemand advies

label.Geplaatst op 2006-11-21 12:36:39

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren