© 2024 solvo B.V.

Pijn rechterschouder

hoi allemaal ik heb in 2003 een neerplastiek aan mijn rechterschouder gehad.revalidatie ging goed tot dat in 2005 mijn schouder uit de kom ging.weer een hele tijd aan het revalideren geweest bij verschillende doktoren geweest i.v.m. aan houden de pijn.er werd niks gevonden en moest maar met de pijn leren leven.maar sinds vandaag heb ik weer een hard nekkige ontsteking in die zelfde schouder.zoals de huisarts het kon voelen naar lichamelijk onderzoek zei die dat ik mijn schouderkapsel ontstoken heb maar dat wist die niet zeker kon ook wel een slijmbeursontsteking wezen.maar als je een neerplastiek operatie hebt gehad kun je toch geen slijmbeursontsteking meer krijgen toch?ik heb nu voor twee weken declovinac gekregen van die bruine tabletjes zijn dat.weet iemand wat ik na deze kuur het beste kan doen?sta niet meer onder een orthopeed. alvast bedankt.


hoi Jolanda, Als je een neerplastiek operatie hebt gehad kun je geen geen slijmbeursontsteking meer krijgen omdat de slijmbeurs operatief verwijderd wordt. Laat de diagnose stellen door manueel-, fysiotherapeut of , zodat er snel met behandelen gestart kan worden. Leg de schouder bij nachtelijke pijn hoger dan het hart, zodat er minder last is van stuwing op de schouder ( extra kussen of rugleuning bed iets hoger). Groeten jan clabbers orthopeed/kno/heelkunde

label.Geplaatst op 2010-08-11 19:11:38


bedankt voor u reactie. ik heb het gevoel dat de schouder ook veel dikker is dan de andere.tegen de avond dan trekt de pijn door naar me elleboog en heb ik tintelingen/ slaap in mijn hele arm.als ik dan even onder de douch ga staan of het een beetje ga masseren wordt dat minder.ik heb een extra kussen onder mijn arm liggen dat wist ik nog van de vorige keer. maar zou ik u wat mogen vragen?als u dit zo leest wat zou u dan denken wat het zou kunnen zijn?de pijn zit boven op de schouder en in de boven arm.auto rijden gaat moeilijk pijnlijk en typen is ook pijn lijk. groetjes jolanda

label.Geplaatst op 2010-08-12 08:50:57


gisteren weer bij de huisarts geweest.de medicijnen hebben niks gedaan en de pijn wordt alleen maar erger.nu ben ik door gestuurd naar de orthopeed in het sint maartenkliniek in nijmegen.maar eens kijken wat er van gaan zeggen.de huisarts wist het even niet meer en wilde niet te veel doen.

label.Geplaatst op 2010-08-24 22:30:32


http://www.fengya.nl/more_news.html?zenid=q08d5vq1mlvjlib429ffm82qf0&news_id=8 Janssen: ‘Ik behandel meest chronische klachten bijvoorbeeld aan rug, schouder- en nek. Een klacht als ‘pijn in de schouder’ kan een scala van onderliggende energetische verstoringen hebben in het lichaam. Mijn opdracht is dan die keten in beeld te krijgen en vervolgens oplossingen te bedenken die echt werken Uitgangspunt is altijd de praktische toepasbaarheid, er is niets zweverigs aan”.

label.Geplaatst op 2010-08-25 22:05:33


ik loop nu bij een orthopeed in nijmegen en krijg nu een kijkoperatie in mijn rechter schouder.wie heeft hier ervaring mee?

label.Geplaatst op 2010-11-06 19:30:29

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren