© 2024 solvo B.V.

Rug gebroken.

Het is inmiddels al weer drie jaar geleden dat ik mijn rug brak tijdens een servivel weekend in Belgie. Na een revalidatie van een paar maanden. En in totaal anderhalf jaar fysiotherapie. Ben ik nog steeds niet klacht vrij. Nou mag ik in mijn handjes knijpen dat ik er zo van af ben gekomen en dat ik nog kan lopen. Maar ik vraag me af of er wat aan gedaan kan worden. Wervel T12 (als ik het goed zeg)is ingezakt door de val. De honinggraad binnenin de wervel was stuk. Dit is inmiddels allemaal wel genezen, alleen de ingezakte wervel is natuurlijk nog steeds ingezakt. Na deze drie jaar heb ik nog geen dag gehad, dat ik geen pijn in mijn rug heb gehad. Zou iemand mij kunnen vertellen of hier nog iets aan gedaan kan worden. Of dat het normaal is dat je hier restverschijnselen van over houd. Alsvast bedankt.


Je zou eens kunnen gaan informeren of ze er misschien een kunst wervel tussen kunnen zetten.

label.Geplaatst op 2006-03-28 07:35:23


Mijn tussenwervel was ook kapot, ik voel het elke dag. herinnerd mij eraan dat ik nog leef.

label.Geplaatst op 2006-04-21 10:25:22

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren