© 2024 solvo B.V.

Rug

Lange tijd heb ik pijn in de onderrug gehad deze pijn is nu verschoven naar de linkerbil wat een afwisselende pijn geeft en uitstraalt naar mijn linkerbeen advies van mijn huisarts is het slikken van diclofenac/diazepan en parasetamol omdat de pijn niet weg trekt. Ook vooral doorgaan met mijn sport en danslessen. Ik vraag mij toch af of dit wel een juiste keuze is om mijn klachten alleen via de assistenten van mijn huisarts te hebben verteld. Maak je niet iets kapot met doorgaan van het vele bewegen wat ik doe? Bedankt voor een eventueel advies.


a) acuut stoppen met de pijnstiller en een SPORTfysiotherapeut of goede gekwalificeerde sportmasseur zoeken. b) naar mijn site (www.aryo2000sporttherapie.web-log.nl) gaan; en alle artikelen over rugklachten een lezen met de daarbij gestelde vragen en behorende antwoorden. Dat zal je veel meer leren over deze aandoening en behandeling ervan. Als er dan nog vragen zijn, stel ze gerust in de rubriek; maar geef dan wel wat meer informatie. Succes en sterkte. Groetjes, Arthur

label.Geplaatst op 2005-10-07 16:27:40

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren