© 2024 solvo B.V.

Schouder

ik moet zoals het er nu naar uit ziet weer op nieuw onder het mes met mijn schouder. nu willen ze bij mij een stukje bot weg halen dat aan je sleutelbeen vast zit dit is een heel klein botje zijn er mensen die deze operatie ook al een shebben ondergaan. heb je na die tijd veel pijn en hoelang duurt die revalidatie. met vriendelijke groeten jolanda


Ik heb aan 2 kanten een schouderarthrodese. Dat houdt in dat mijn opperarmbeen aan de kom, schouderblad & sleutelbeen is vastgeschroefd en inmiddels vergroeid. Maar door complicaties heeft men afgelopen november een botje aan het uiteinde van mijn sleutelbeen eraf gehaald. Het sleutelbeen is nu los van het gewricht. Als jij hetzelfde botje bedoeld, tegen het schoudergewricht aan, kan ik je wel melden dat ik na 2 weken een stuk minder pijn had, na 6 weken pijnvrij. Geen gips of andere gekkigheid, en ik was op donderdag opgenomen, vrijdag geopereerd en zaterdag al weer naar huis. Onvoorstelbaar maar waar. Lag ik zaterdagmorgen nog met alle drains en miselijk in mijn bed, om 1 uur in de middag liep ik toch weer relatief soepel de kamer uit. Het viel reuze mee!!!! Miranda

label.Geplaatst op 2003-07-03 14:08:11


ja dat botje bedoel ik. heb je na die tijd ook nog fysio gehad zoja hoelang dan met vriendelijke groeten jolanda veldman

label.Geplaatst op 2003-07-03 14:18:40


Wat waren de voorafgaande klachten? Ik heb namelijk ook iets vreemds met mijn schouder.ik heb flinke knakken in sleutebeengewrichten. Groeten Rick

label.Geplaatst op 2004-06-09 15:02:04


Nee hoor, geen fysio. Dat is ook niet nodig. Je hebt even pijn omdat je toch een operatie hebt ondergaan. Maar je kunt lichtjes bewegen (en door mijn handicap is dat letterlijk zo ;o) en verder zul je zien na een paar weken dat als de pijn weg is, jij zelf ook lieverlee steeds makkelijker beweegt. Het is meer even de angst voor de pijnscheut als je beweegt. Maar je merkt er later niets van. Doordat het los gemaakt werd van mijn vastgezette schouder, was men een beetje bang voor instabiliteit maar dit alles merk ik niets van. Veel succes! Je mag me ook altijd mailen hoor! Miranda

label.Geplaatst op 2003-07-03 14:23:01


wat is je email adres dan? fijn om te horen dat je dan geen fysio hoeft te hebben. sta je nog wel onder control dan? ik heb op dit moment nog wel fysio door mijn eerdere operatie aan de schouder. met vriendelijke groeten jolanda veldman

label.Geplaatst op 2003-07-03 15:17:16


Email is Miranda@Springsteen.nl En verder ben ik uiteraard 14 dagen na operatie voor hechtingen teruggeweest en gecontroleerd, dat was half november en toen op 6 januari. Toen konden ze na een tweetal maanden wel zien of het geholpen had of niet. Groetjes!

label.Geplaatst op 2003-07-03 16:13:17

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren