© 2024 solvo B.V.

Schouder uit de kom

Ik heb een ongeval gehad en heb mijn schouder uit de kom gehad, nu blijkt dat er een zenuw is uitgeschakeld van het heffen van mijn arm. Ik ben al bij verschillende doctors geweest, maar ze weten geen raad, nu sturen ze mij door naar Leuven om mijn zenuwen te testen en desnoods mijn schouder terug uit de kom trekken en de zenuw uit te trekken om ze terug wakker te maken. Wat raden jullie mij aan, heeft iemand dit ooit mee gemaakt? Groetjes Toon


vraag anders eens om een second opinion en laat die doen in nijmegen in het sint maartenkliniek.dat is een heel erg goed ziekenhuis.

label.Geplaatst op 2007-03-18 14:05:14

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren