© 2024 solvo B.V.

Schouder uit de kom

hoelang duurd het voor dat je hersteld bent van een schouder uit de kom? het is voor mij de eerst keer dat die uit de kom is geweest? al vast bedankt.


Hoi Jolanda, Ik heb zelf nooit mijn schouder uit de kom gehad, maar wel een paar maanden geleden mijn pink. Ik had er niets van gemerkt, maar toen ik hem er zelf weer in zette, heb ik er nog wel een paar maandjes last van gehad. Groetjes Robert

label.Geplaatst op 2005-10-25 10:24:04


7 november naar de orthopeet? i.v.m. een eerdere operatie aan deze schouder. 2 jaar geleden een neerplastic gehad en nu is die uit de kom geweest.en loop nu in een mitela.

label.Geplaatst op 2005-11-04 13:04:08


ben vandaag naar de orthopeet geweest en moet nu door de scan. heb het waarschijnlijk niet goed met mijn sleutelbeen. zijn er meer mensen die hier poblemen mee hebben gehad?

label.Geplaatst op 2005-11-07 19:34:42

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren