© 2024 solvo B.V.

Schouderoperatie

volgende week krijg ik voor de derde maal een schouderoperatie na 2 x pees gescheurd te hebben . de eerste operatie is mislukt en de tweede maal heeft men een soort verband in de schouder gemaakt tussen pees en bot.een van de spieren in de schouder is echter verdwenen waardoor ik geen kracht naar buiten kan zetten .Nu gaat men een spier uit de borst aan de schouder vastzetten om dit op te vangen .zijn er mensen die deze operatie hebben gehad en hoe is het resultaat


ik heb een andere operatie gehad maar ook voor de tweede keer geopereerd,In september 2008 ben ik geopereerd bij Medinova de kliniek in Zestienhoven bij Dr. van Ommeren aan een gescheurd labarum dit is toen vast gemaakt met botankers. De pijn bleef en was daarna niet te verklaren en na vele omzwervingen omdat de pijn bleef ben ik weer terug gegaan en bleek dat de operatie had los gelaten. Dit was te wijten aan de kwaliteit van de gebruikte botankers die daar in het verleden zijn gebruikt. Nu ben ik dus opnieuw geopereerd met andere ankers in augustus 2009. Wie heeft ook deze ervaring dat na een schouder operatie met labrum herstel slaplaesie nog steeds veel pijn bleef. Het zou dus heel goed aan de ankers kunnen liggen die hebben losgelaten, dit is op een Mri Arthografie niet te zien! De enige marnier om daar achter te komen is een nieuwe laparoscopie kijkoperatie te ondergaan. Bij een ct scan kunnen er wel een soort botcysten gezien worden, maar dit zijn feitelijk restanten van de ankers die in het bot te snel zijn geabsorbeerd. Graag kom ik in contact met patiënten waarbij hetzelfde is gebeurd of die het niet zeker weten maar na een labrumrepair toch pijn blijven houden. Ook mensen die net als ik ook voor een tweede keer deze zelfde operatie moesten ondergaan kom ik graag mee in contact.

label.Geplaatst op 2009-12-11 09:58:19

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren