© 2024 solvo B.V.

Schroeven

Ik heb sinds bijna anderhalf jaar schroeven in mijn heup na een operatie van een fractuur. In januari was nog alles goed. Nu voel ik af en toe lichte pijn op die plaats. Als ik in bed lig en over de heup draai, voel ik een weerstand, alsof de spier niet vloeiend door kan rollen. Dit had ik eerder niet. Het is gevoelig als ik tegen iets hards aanleun, maar echt last heb ik er eigenlijk niet van. Nu vraag ik me natuurlijk af of de schroeven los aan het komen zijn. Wie heeft hier ervaring mee?


Bel gewoon eens met de poli orthopedie van het ziekenhuis waar U bent geholpen. Als U daar Uw verhaal doet kunnen zij vast Uw vragen beantwoorden en anders U oproepen voor een controleafspraak. Succes ermee

label.Geplaatst op 2003-05-05 16:10:59


Beetje laat maar ik zie dit nu pas. De schroeven na mijn schouderoperaties gingen ook los zitten. Je voelde het kopje van de schroef net onder de huid zitten en het voelde branderig en ik kon de dokter wel wat aandoen als het fijntjes met de duim er op drukte, kanonne, wat deed dat zeer. Maar ze zijn er uit, hadden geen functie meer als de boel goed vergroeid is. En dat was het wel na 7 jaar. En afgelopen november zijn de schroeven er uit gegaan van een operatie in 1994.

label.Geplaatst op 2003-07-03 14:10:54


Beter laat dan nooit Miranda. Bedankt voor je reactie. Bij mij doet het nog niet zo'n zeer, dus 't zal nog wel geen vaart lopen. Maar nu weet ik tenminste wel wat ik kan verwachten als het ooit zo ver komt. Nogmaals, bedankt.

label.Geplaatst op 2003-07-16 20:17:43

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren