© 2024 solvo B.V.

Shouderoperatie (Sleutelbeen)

Hallo, Binnenkort wordt ik geopereerd aan mijn schouder. Ze gaan een stukje vanmijn sleutelbeen afhalen om het AC gewricht meer ruimte te geven. Wie heeft deze ingreep ookgehad en kan mij meer info geven, over het herstel,en of de operatie resultaat heeft gehad. Groet, Mbf


hi, gisteren ben ik voor de tweede maal geopereerd aan het ac-gewricht. Nu werden ook scheuren is de cuff-spier gehecht. Na de eerstr maal kon ik in principe weer alles doen. Maar toen ik een paar maanden geleden ging fitnessen ging het fout. De kom van het AC-gewricht is nu definitief stuk. Vorige keer kreeg ik algehele narcose met veel pijn na de OK. Nu kreeg ik een zogenaamde block-narcose, je blijft dan bij maar bent lokaal verdoofd. Volgens de anethesist zou dit minder pijn na de OK geven en dit klopt, ik heb veel minder pijn, nagenoeg geen, zelfs. Straks, na de 3 maanden durende revalidatie zal ik weer alles kunnen doen. Maar dan moet ik me natuurlijk wel aan de voorschriften houden tijdens de revalidatie, maar je weet waar je het voor doet. Maar ik ga nooit meer fitnessen..!! Heel veel succes en beterscap.

label.Geplaatst op 2007-03-29 17:10:37


Net en week geleden een AC-resectie gehad. Als je mij je email-adres opgeeft of beter mij terugmailt op aryo2000@wxs.nl krijg je mijn relaas en hoe het me verder gaat. Groetjes, Arthur van Dam

label.Geplaatst op 2007-02-25 18:01:58

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren