© 2024 solvo B.V.

Spondylodese

Volgens de arts komt mijn probleem het breken van het staal vaker voor, wie kan mij vertellen waar ik er verder iets over kan vinden?


Ik kan je geen info geven maar je zou ook gewoon Google (zoek-machine) kunnen gebruiken.

label.Geplaatst op 2005-12-30 13:33:35


Je kunt op Google kijken, wel internationaal. Ik heb inderdaad vaker mensen verpleegd waarbij het chirurgisch staal gebroken was. Succes met een goede oplossing

label.Geplaatst op 2006-01-13 08:34:46


Wat heeft men bij jouw patienten hieraan gedaan?

label.Geplaatst op 2006-01-13 09:04:28


Ik heb verschillende versies gezien maar dat is erg afhankelijk van de oorspronkelijke diagnose. De ene spondolydese is de andere niet, Ik heb gezien dat het ijzerwerk vervangen werd + mobilisatie met korset. Ook heb ik een versie gezien met holle blokjes met botgruis die tussen de wervel gezet worden en moeten vergroeien. Op internet kun je bij google ook eens bij behandeling van spondolydese kijken. Succes

label.Geplaatst op 2006-01-13 09:26:26

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren