© 2024 solvo B.V.

Tenniselleboog

Ik heb al ruim 2 maanden last van een tenniselleboog. Wat valt hieraan te doen volgens de huisarts duurt dit een half jaar tot een jaar eer dit weer over is. Het advies van hem was er is niks aan te doen. Het is vanzelf gekomen gaat ook weer vanzelf weg. Ben zelf rechtshandig maar heb het aan de linker elleboog. Pijn is af en toe niet te harden.


Er niets aan doen lijkt me niet helemaal juist,misschien moet je een fysiotherapeut raadplegen.Een tennisarm ontstaat door overbelasting door bv continue een bepaalde beweging uit te voeren.(dat hoeft dus geen tennis te zijn. :-) )Er kan rust voorgeschreven worden dmv een soort brace,ze kunnen injecties geven en soms een operatie.Alhoewel die laatste twee dingen ook vaak niet het goede resultaat geven.succes inieder geval,...

label.Geplaatst op 2007-03-15 11:16:23


Hoi, ik heb me net pas aangemeld en zag dat je berichtje van maart was en weet niet of je er nog steeds last van heb(tenniselleboog) Ik heb het nl ook gehad en ben er na een aantal maanden mee naar de fysio gegaan en die heeft mij op een bepaalde manier in getaped en behandeld en heeft goed geholpen was na een aantal weken er van af. dat wilde ik je even laten weten. groetjes

label.Geplaatst op 2009-11-16 22:05:54

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren