© 2024 solvo B.V.

Uitstel knieprothese nu een beencorrectie.

Hallo,graag wil ik ervaringen horen van mensen die een beencorrectie(x stand)hebben gehad,moet het binnenkort ondergaan maar weet er helemaal niets van af of het resultaat naderhand wel goed is enz.Ben nu 55j.en ze hebben voor 30j.terug helaas de meniscus eruit gehaald,waardoor ik nu erge slijtage heb ,ontzettend veel pijn,al het kraakbeen is eruit en moet eigenlijk een hele nieuwe knie hebben maar vanwege mijn leeftijd doen ze het nu niet vandaar deze optie.Als u/je ervaring ermee heeft wil ik het ontzettend graag van u/je horen.Alvast bedankt.


Hallo Leny, Ik ben zelf 46 jaar en heb aan de linkerzijde van mijn rechterbeen geen kraakbeen meer. Mijn ortkhopeed rede mij een halve kunstknie aan want de beenstandverandering is moeilijk bij mij omdat de rechterbuitenkant ook niet optimaal is Misschien is dit een optie Ik ben zelf alle info aan het vergaren over een halve knie prothese. Wat ik wel begrepen heb is dat de orthopeed zei dat ze het bij mij standver. wilde doen als ik 20 zou zijn. Ik hoop dat je hier wat aan heb laat wat van je horen hoe het gaat Sandra

label.Geplaatst op 2006-05-24 09:42:45

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren