© 2024 solvo B.V.

Vastzittende/stijve heupen

Hoi, Ik heb eigenlijk al een aantal jaren last van een verkeerde houding tijdens het lopen. Ik beweeg mijn heupen niet tijdens het lopen, alleen mijn onderrug beweegt als het ware. Dit ziet eruit als heel stijf lopen. In principe had ik hier nooit zoveel last van, ik kan niet zo goed meekomen als mensen hard lopen, maar dat was ook het enige probleem, maar de laatste tijd heb ik last van mijn rug en mijn zij en de binnenkant van mijn rechterbil, misschien toch onbewust door mijn verkeerde loophouding?? Ik heb op internet rondgekeken, maar kwam eigenlijk niks tegen over stijf lopen. Dus ik ben benieuwd of meer mensen dit probleem herkennen, stijf lopen en heupen die niet mee bewegen?? Ik ben heel benieuwd naar reacties!! Groetjes Jennifer

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren