© 2024 solvo B.V.

Verkalking aan de aanhechting van me achilluspees en hielbot

Hallo ik ben ook nieuw hier en ik had een vraag ik heb al een jaar langs pijn aan mijn voet metname enkel dus het hielbeen gedeelte er is mijn gezegt dat ik een verklalking heb. Er zit een grote bult op die onwijs zeer doet in me schoenen maar ook als ik op me blote voeten loop ben net een oude vrouw zo stram. Ik ben bij de orthopedische arts geweest waar ik door verwezen ben voor voor speciale zooltjes met een iete wat ophoging.. Dit hielp wel goed in het begin maar de bulten worden naar mij zin steeds pijnelijker.. Ik loop nu ook bij de fysio die me kuit en me voeten masseert.. Ik word er nu helemaal gek van ik word belemmerd in me lopen ik zou wel eens willen weten wat hier aan gedaan kan worden want nog een jaar zo door gaan zie ik dus niet meer zitten... Heeft er toevallig iemand ook dit probleem? As. vrijdag word ik aan spataders gelaserd... En daar na wil ik toch weer naar die orthopedie gaan om te vragen hoe of wat... Ik ben pas 45 en nou al voor het raam achter de geraniums te gaan zitten heb ik nog helemaal geen zin in... Groetjes marleen

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren