© 2024 solvo B.V.

Verkalking van de ribben

Hallo allemaal. Ik doe een beroep op de bezoekers van dit forum. Ik heb namelijk een paar weken geleden te horen gekregen dat ik verkalking aan de ribben heb. Aangezien het knap pijnlijk is vraag ik me af op er niets aan te doen is zoals mijn huisarts vertelde. Verkalking in een schouder kan wel verholpen worden. Ik ken nog niemand die verkalking aan de ribben heeft. Misschien dat er onder de bezoekers van dit forum wel mensen zijn die mij er iets over kunnen vertellen. Het is knap pijnlijk en weet me geen raad met het idee dat er niets aan te doen zou zijn. Ik kijk erg uit naar uw reactie\'s. Bij voorbaat dank. Groetjes.


mss niet aan de verkalking zelf maar ga eens na de pijn bestrijduing daar vinden ze mss wel een oplossing voor jou probleem het is het proberen waard gr rokcy

label.Geplaatst op 2007-07-13 09:29:25

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren