© 2024 solvo B.V.

Vermoeid onderbeen

Ik loop al langere tijd met een vermoeid onderbeen en tintelingen in mijn voet. Deze klacht is moeilijk uit te leggen omdat ik het niet echt als pijn ervaar, maar meer als een vervelend zeurend dof vermoeit gevoel in mijn onderbeen met tintelingen naar de voetzool. Ik heb tijdens lopen of sporten nergens last van, het begint pas als ik op een stoel zit of in bed lig. Ik ben op aanraden van de fysio gestopt met sporten omdat hij dacht aan een spierscheuring. Ik geloofde er niet in omdat mijn “pijn” anders is van aard. Mijn pees staat trouwens ook zo gespannen als een gitaarsnaar. Na maanden loop ik nu nog steeds met deze vervelende klacht die er niet beter van wordt. Ook heb ik last van lage rugklachten, of het een en het ander met elkaar te maken heeft? Wat heb ik, Is er iemand met soortgelijke klachten?


ik heb ook iets soortgelijks. Pijn in mijn benen. Vermoeid linkerbeen met tintelingen. Steken in mijn benen. (vermoeidheidssteken) Steken in mijn lies. En ook lage rugklachten. Men denkt aan spierverslapping. Hoe het komt weten ze niet. Maar ik ga nu proberen mijn rug, bil, been en buikspieren te trainen. En ik moet zeggen dat de tintelingen al minder zijn. Been en rugklachten helaas nog niet. Maar de tijd zal het leren.

label.Geplaatst op 2006-05-05 07:31:14

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren