© 2024 solvo B.V.

Verschoven rib

De vierde rib van beneden af, zit bij mij half achter de vijfde rib. Hij is dus verschoven. Dit ten gevolge van een verkeersongeval een aantal jaar geleden. Op zich had ik er geen last van(ik merkte het ook pas later) maar nu ik dus weer intensief aan het fitnessen ben, is het pijnlijk wanneer ik buikoefeningen doe(crunches). Doordat ik magerder ben, is het ook duidelijker te zien. Nu vraag ik me af of zo\'n verschoven rib kwaad kan. Ik ben al meerdere malen behandeld door verschillende physio\'s voor mijn rug. Het probleem zit hem in een wervel ter hoogte van mijn schouderbladen. Deze moet regelmatig \"rechtgezet\" worden. Zou dit verband hebben met die verschoven rib?

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren