© 2024 solvo B.V.

Versleten ruggenwervels operatie ??

Hallo. Ik heb een vraag over versleten ruggewervels. Bij mij zijn er drie rugwervels versleten tot op het bot. L3-L4-L5 een forse degeneratieve aandoening. foto,s wijzen uit dat de tussenwervelschijven geheel weg zijn. Nu ben ik op zoek naar medelotgenoten,die mij kunnen vertellen of en waar ik eventueel een operatie zou kunnen ondergaan en/of wie de beste chirurg weet voor mijn probleem. Ik moet nog naar het clara ziekenhuis (dr Nanninga) maar ook de optie,s van belgie en duitsland worden ook genoemd. Ik ben al doorverwezen naar een revalidatiecentrum maar weet niet of dit wel zal helpen, Is er iemand die hier ervaring mee heeft?en wat is de uitkomst,wat is het beste. In afwachting Fred alvast bedankt.


ik zit met ht zelfde probleem maar de chir, willen me er niet an opereren want ze wten niet wat het oplevert maar mss komt dit ook omdat ik hierbij nog een zenuew en een spierafwijking heb en in het buiten land je laten helpen??? denk wel HEEL goed na het gaat daar vaker behoorlijk mis neem dat maar van me aan sterkte rokcy

label.Geplaatst op 2007-07-13 09:35:38


ik vind dit wel een harde conclusie over operatie in het buitenland, weet je hoeveel er in Nederland fout gaat? Ik heb al diverse succes verhalengehoord van mensen die er wel geweest zijn. je moet ook geluk hebben.

label.Geplaatst op 2007-07-13 10:18:26


Ik ben in April j.l geopereerd aan de wervels L4 L5,in De Klina in Brasscaat(B)En ben nu herstellende,wat nog al tijd vergt.Mijn behandeld ars is DR.CROESE.Een zeer goede neurochirurg.Ook de wachtlijsten zijn relatief kort.Ikzelf heb dus goede ervaringen met Belgie. mvr gr,Joke

label.Geplaatst op 2007-07-20 11:28:22


Hallo, Ik ben in België in Klina te Brasschaat geopereerddoor dr. Croese. Ook versleten tussenwervelschijf L5-S1. dit was in april 2007. Ik ben nog herstellende. Maar ik zou het direct weer doen als het nodig was. Heel kundige arts en ik was met 1 week a.d. beurt voor consult en 5 weken later werd ik geopereerd. Alles is goed gegaan. groetjes Body

label.Geplaatst op 2007-09-09 20:25:27


hallo, ik heb dezelfde klachten als jou en dokter naninga gaat mij zelf opereren hieraan.Ik denk zelf dat dit de beste keuze is maar denk dat het ook een beetje geluk is...?succes ermee

label.Geplaatst op 2007-10-23 17:18:58


Hallo Ang, Ik heb volgende week mn eerste afspraak met dokter nanninga. Wat is jouw indruk van hem? Ik ben een beetje wantrouwig tegenover artsen gewordne, dus vind ik het prettig om te horen wat anderen van hem vinden. Ik hoor het graag van je. Groetjes, Margareth

label.Geplaatst op 2008-01-11 08:40:51


Hallo Fred, Ik sta nu voor dezelfde operatie, kan jij mij iets vertellen hoe dat het je is vergaan. Groeten Mairoy

label.Geplaatst op 2009-11-05 12:05:38

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren