© 2024 solvo B.V.

Voetamputatie

Ik zoek iemand die een voetamputatie heeft ondergaan. Ik ben een 47 j.vr. met een ernstige vorm van klompvoet,gecomb.met spitsvoetstand, met ruim 6 cm lengteverschil.Nu wordt het steeds moeilijker om een schoen te maken waarmee ik kan goed en makkelijk kan lopen zonder pijn. Nu vroeg mij orth.schoenmaker of ik niet eens gedacht had aan voetamputatie, omdat er meer mogelijkheden met kunstprotheses zijn.Voetamptuatie is definitief, dus ik me goed voorbereiden. Bedankt Petra


Beste Petra, Ik heb 10 maanden geleden een voetamputatie ondergaan in het AMC te Amsterdam.Als je wat wilt weten kan je me mailen Groet Joop

label.Geplaatst op 2004-08-17 17:43:06


Beste Joop, Mijn dochter moet nu na drie operaties aan de enkel ook het besluit nemen om de voet te amputeren. Bent u ook bereid om ons hierover te informeren? Groetjes Jeannette.

label.Geplaatst op 2010-10-15 13:59:33


beste joop, bedankt voor je reactie, en ik zou heel graag met je willen mailen. Ik heb 15.09 een afspraak in het UZ te Leuven, ik kom zelf uit Ned. maar i.v.m.lange wachttijden ga ik liever na Belgie, ben daar al vaker geopereerd en uitstekend geholpen. Mijn emailadres is labman@tref.nl gr. Petra

label.Geplaatst op 2004-08-22 03:01:26

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren