© 2024 solvo B.V.

Waarom chirurgie en niet orthopedie

Mijn zoon heeft 15 juni 06 met voetballen zijn knieschijf ontwricht, die in de ambulance spontaan weer terugschoot. Op de EHBO is hij onderzocht door een chirurg. Hij kreeg 1 week gips en daarna fysiotherapie en een brace. Hij moet voor nacontrole ook weer bij chirurgie komen. Dat is wat ik niet begrijp, zijn probleem ligt toch in de orthopedische en niet in de chirurgische sector. Ik ben zelf aan het carpale tunnel syndroom geopereerd en moet wel op de afdeling orthopedie zijn, terwijl dat weer een neurologische aandoening is. Kan iemand mij dat uitleggen hoe de verwijzing in een ziekenhuis werkt.

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren