© 2024 solvo B.V.

Zeldzame sleutelbeenklacht

Hallo, Ik ben afgelopen week naar de dokter gegaan. maar die kwam achter een zeer zeldzame sleutelbeenklacht. Ik heb enige tijd van mn sluetelbeen aan beide zijden van het bot dus bij alletwee de gewrichten. Deze klacht is onverklaarbaar. Het volgende is er aan de hand: Bij iedere opwaartse beweging van mijn arm krijg ik aan de buitenkant van mijn schouder een tikje. Dit doet lichtelijk pijn. Als ik daarna mijn arm weer laat zakken, dan krijg ik een harde tik aan het sleutelbeengewricht aan het borstbeen. Deze tik doet het meest pijn. Ook als ik wakker word en een nacht op deze schouder/sleutelbeen heb gelegen kan ik hem de eerst 2 a 3 minuten niet bewegen zonder een optater te krijgen.De fysio heeft gezegd dat mijn sleutelbeen nog niet versmolten is in de kom. Maar dat was 2 jaar geleden en toen is er mij rust voogeschreven. Ik tennis namelijk nogal fanatiek. Dus ik heb een half jaar rust gehouden. Nu is de pijn en de klacht weer terug. Heeft iemand informatie over deze klacht en misschien een afbeelding vna een schouder-/sleutelbeengewricht. Ik kan deze nergens vinden. Met vriendelijke groet Rick Camfferman


Hoi, Ik heb helaas geen info over de klacht die je hebt, maar voor een plaatje hoef je maar gewoon te zoeken bij google op schoudergewricht bij afbeeldingen. Dan vind je er zo een paar. Succes ermee! mvg, Leanne

label.Geplaatst op 2004-09-16 21:26:24

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren