© 2024 solvo B.V.

Zeurende pijn in schouder

Hoi, Ik heb vooral de laatste tijd steeds meer last van een zeurende pijn in mijn schouder (lijkt van binnenkant te komen). Nu ik er zo over nadenk heb ik eigenlijk al meer dan een jaar (ongeveer) wel eens last van die soort pijn, vooral als ik een dag veel loop. Het lijkt dan net een soort \'hangpijn\',maar als ik mensen om mij heen vraag of zij daar ook wel eens last van hebben zeggen ze van niet. En het is ook alleen maar aan een kant(links). De pijn is op zich wel te verdragen, maar zoals ik al zei is het zeurende pijn die toch gewoon vervelend is. De pijn is er echter niet continue, maar het valt me op dat het de laatste tijd vaker aanwezig is. Ik wil niet voor niks naar de huisarts dus ik zou eerst eens graag willen weten of nog meer mensen wel eens zo\'n klachten hebben en of ze weten waardoor het komt. Zelf heb ik ook even aan RSI gedacht, maar het is niet mijn dominante arm (ik schrijf er dus niet mee, ik bedien er geen muis mee)en daarnaast zit ik niet extreem veel achter de computer dus dat lijkt me erg sterk. Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn of zijn er mensen die er ook last van hebben (en het dus misschien normale pijn is??)? groetjes Leanne


hoi leanne ik zou als ik jou was toch even naar de huisarts gaan. je kunt beter een keer voor niks gaan dan dat er wel wat zou zijn? met pijn rond blijven lopen is ook niet goed. laat eventueel foto's maken dan weet je misschien meer. veel sterkte.

label.Geplaatst op 2004-09-26 20:16:41


Ik denk dat je nooit voor niets naar de huisarts gaat, als je pijn hebt... Maar heb je wel eens aan jouw houding gedacht? Kan het zijn dat je bijvoorbeeld een beetje scheef loopt, om pijn te vermijden of bijv je rug te ontlasten? Ik heb namelijk ook hangpijn, (wat een woord he? hahaha) maar dat komt omdat ik andere pijn wil vermijden. Het kan ook heel goed een peesontsteking of slijmbeursontsteking zijn. Wie weet loop je er voor niets tè lang mee. Ik zou gewoon even naar de huisarts gaan, je hebt pijn dus ga je niet voor niets. Misschien kan hij het zo zeggen, en ben je binnenkort van je pijn verlost. En mocht hij het niet weten, vraag dan een verwijskaart voor een orthopaedisch chirurg, misschien kan deze arts je verder helpen... Het leven is te kostbaar om met pijn te blijven lopen... elke dag is te veel ;o) Sterkte! Miran http://www.livingproof.nl http://p219.ezboard.com/blivingproof

label.Geplaatst op 2004-11-10 18:55:05


Ik heb dat ook gehad en ben naar de huisarts gegaan. De huisarts heeft foto´s laten maken maar het was niet gebroken, en heeft me doorgestuurt naar een fysioterapeut. Binnen 2 weken was het over je moet het vooral veel bewegen. De fysioterapeut schreef mij wel wat oefeningen voor. Niet dat jij dit hebt, maar het kan?

label.Geplaatst op 2004-12-28 22:47:30

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren