© 2024 solvo B.V.

Borst verkleining/lifting mislukt

wie heeft ervaring na een gedeeltelijke mama reductie/lifting te kleine borsten heeft over gehouden.... Ik heb een cup maat afgesproken en eindigde 3 mt kleiner! Voel me geamputeert.


Wel scheet, U bent goed gek ! Dat is al wat ik U kan bijbrengen. Mensen krijgen borstkanker en U laat zulke waanzinnige operaties uitvoeren. Vraag het aan uw "plastisch" chirurg !

label.Geplaatst op 2009-10-02 10:57:07


U weet niet de reden. Ik had een medische ingreep aan mijn borsten,door een fout ging ik van 85f nu 85b,wat niet de afspraak was maar 85 E was de afspraak.Ik ben niet gek maar geamputeert wat ik niet wou.En zeker borst kanker is erg heel erg zelfs maar heb niet voor dit gekozen.grtjes

label.Geplaatst op 2009-10-02 18:34:59


Wat afschuwelijk! Waar is dit gebeurd? :O Ik zou ze aanklagen. Zijn zij nou helemaal gek geworden. Ga je weer een borstvergroting laten doen of valt het genoeg mee om het zo te laten? Ik heb goede ervaringen met http://www.contourkliniek.nl dus misschien heb je er wat aan. Sterkte! Groetjes, Emily

label.Geplaatst op 2011-02-20 17:26:28

Naar forum Plastische chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren