© 2024 solvo B.V.

Buikpijn

in oktober ben ik geopereerd aan abdominale buikplastiek waarna huidafsterving november weer geopereert februarie2003 aan pijnlijke puik door dood vetweefsel nu july hele erge buikpijn en een harde buik op zelfde gebied waardoor erge rugpijn bij is gekomen wat kan ik hier tegen doen slik meer dan 8 pijnstillers soms zelf meer om de dag door te komen


lijkt mij handig om even langs de dokter te gaan. volgens mij is een harde buik niet echt goed. zeker die klachten die je heb na een operatie hoort denk ik niet. succes!

label.Geplaatst op 2003-08-02 22:33:15

Naar forum Plastische chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren