© 2023 solvo B.V.

Hoe is het nou eigenlijk..?

Hoi ik ben Harmke en ik ben 13 jaar. Ik zal hier vast wel niet op de goede plek zijn enzo maar toch had ik ff een vraagje. Al ongeveer 2 jaar ben ik van plan later plastisch chirurg te worden. Nu vraag ik me al of iemand de nadelen van het beroep kan opnoemen en weet hoeveel je ermee verdiend? Het zou heel fijn zijn als iemand op die vragen antwoord zou kunnen geven, want in mijn omgeving weet niemand het.

Naar forum Plastische chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren