© 2024 solvo B.V.

Liposculpture en vergoeding

Hoi ik ben Monique en 39 jaar. Al sinds mijn 12 ben ik al aan het lijnen. Nu ben ik afgelopen jaar 22 kg (naar 87 kg)afgevallen maar daarna kreeg ik er niets meer af en nu begin ik weer bij te komen. Ik begin nu toch wel wanhopig te worden want blijkbaar moet ik heel mijn leven aan de worteltjes blijven om niet bij te komen. Nu begin ik steeds meer te denken aan liposculpture want voor een lapband etc. kom ik niet in aanmerking. Hebben jullie tips/advies voor mij wat voor mogelijkheden er zijn om vooral mijn buik en benen van gewicht doen te verminderen. Want met sporten gaat het daar niet af. En hebben jullie ervaring met vergoedingen van verzekeraars? Het is toch nog een heel verhaal geworden maar ik wordt er een beetje moedeloos van dat ik elke keer maar weer te horen krijg dat ik niet genoeg wilskracht heb om af te vallen!!!!!! Monique

Naar forum Plastische chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren