© 2024 solvo B.V.

Littekencorrectie

Wie heeft wel eens een litteken laten corrigeren en wat zijn de ervaringen? Groet, Femmy


Ik heb een littekencorrectie laten doen en mijn ervaring tot nu toe is zeer positief! Het is nog niet zo lang geleden maar ik ben er nu al zeer tevreden over. Heb lang getwijfeld maar toch blij dat ik de stap heb gezet. Karin

label.Geplaatst op 2007-01-15 19:47:07


Hallo Femmy Ja ik heb een litteken laten corrigeren, heb vroeger een operatie aan mn blindedarm gehad en het leek wel of er een slger bezig was geweest het was een groot lelijk gat en heb de stoute schoenen aangetrokken en ben naar dr Kraaijenhagen in Amsterdam geweest en het ziet er nu parchtig uit. gr Josefa.

label.Geplaatst op 2007-01-21 13:29:23


ik heb na een ongeluk een lelijk litteken op hals en kin. wie heeft ervaringen met plastische chirurgie op dit gebied of kan een goede plastisch chirurg aanbevelen?

label.Geplaatst op 2009-04-05 10:56:28

Naar forum Plastische chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren