© 2024 solvo B.V.

Neuscorrectie

ik heb in maart een neusoperatie ondergaan bij dr.Dcooman in Belgie Ik ga het niet onder stoelen steken, maar ik ben niet tevreden met het resultaat. Nu komt er nog bovenop dat mijn neuspunt aan het inzakken is.daar was zeker niets mis mee! Ben nu bepaald niet happig om na een bijdrage van 5000 euro om nog een keer voor een operatie te moeten betalen. Nergens anders is de prijs zo hoog!kwaliteit-prijs is beneden alle peil! ik raad het niemand aan...


beste, heb net ook een operatie(neuscorrectie) gepland bij dr decoopman, wat zegt de dr als je met je probleem terug gaat, word er een nieuwe operatie voorgesteld, is het uiteindelijke resultaat nu verbeterd?

label.Geplaatst op 2005-12-31 17:11:11


hoi neem ook eens een kijkje op het nieuwe plastisch chirurgie forum!!! http://perfectie20.xsbb.nl Daisy

label.Geplaatst op 2006-01-02 19:39:42


Mijn naam is Caroline B en ik ben voor een nieuwe reportage op de Belgische tv dringend op zoek naar mensen die er hun verhaal willen doen. De reportage zal gaan over plastische chirurgie. Momenteel ben ik op zoek naar een Vlaamse jongere die een ingreep plant in de nabije toekomst en die zijn ervaringen met ons wil delen. Geïnteresseerd? caroline.bruynseels@eyeworks.tv

label.Geplaatst op 2006-01-19 11:54:45

Naar forum Plastische chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren