© 2024 solvo B.V.

Neuscorrectie

Hallo, Ik zoek iemand die een neus-top correctie heeft laten doen. Mijn topje van me neus is best groot en heb er eigenlijk al meer dan 10 jaar moeite mee. Werd op school er altijd mee gepest en nu maken mensen in mijn omgeving er gewoon wat grapjes over maar daar kan ik echt niet tegen. (trauma van vroeger). Kan iemand mij helpen?


Hey Nik, Ik las je berichtje en wil je graag een advies geven. Heb je wel eens op sites gekeken zoals die van de Velthuis kliniek of Bergman kliniek? Daar leggen ze de hele operatie goed uit en kan je ook verhalen lezen van mensen die het hebben laten doen. Als het goed is zal je na de operatie ook niks meer zien want ze opereren van binnenuit. Dus dat is heel mooi. Als je er al zo lang mee zit moet je er zeker voor gaan. Als je het maar wel voor jezelf doet en niet omdat een ander je er een rotgevoel door middel van pesten over heeft gegeven. Ik zelf zit met een bijna zo zelfde probleem en ga in september voor mijn operatie. Nou heel veel succes en ben erg benieuwd hoe het afloopt. Hopelijk had je wat aan mijn advies. Groetjes Jetje

label.Geplaatst op 2009-05-27 21:58:13

Naar forum Plastische chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren