© 2024 solvo B.V.

Schaamlipcorrectie

Hallo, Wie kan mij meer vertellen over schaamlipcorrectie? In mijn ogen zijn me schaamlippen helemaal niet groot, normaal stekken ze helemaal niet uit. Mr nu heb ik 1x na het paardrijden en 1x na de sex ontiegelijk opgezette schaamlippen gehad, het lekken wel ballonen. Mensen zeiden dat dat kwam doordat ik groot geschappen was, is dit zo? Ze zijn helemaal uitgetrokken maar 3 cm (terwijl op i-net stond dat de meeste dames 4 of 5 cm hadden). Bij het fietsen krijg ik meestal een beetje jeuk daarzo rondom me clitors (als ik half op een fiets lig) voor derest geen klachten.


Hoi, Voor een artikel in een magazine zoek ik mensen die ontevreden zijn over (een deel van) hun lichaam, en eventueel een cosmetische behandeling overwegen. Wellicht heeft u interesse om (anoniem) mee te werken? Mail dan naar l.aerts1@chello.nl

label.Geplaatst op 2007-07-04 22:02:25

Naar forum Plastische chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren