© 2024 solvo B.V.

Vraag maagverkleining

Hoi allemaal, Ik ben een vrouw van 29 met twee gezonde kinderen. Heb een gewicht van 76 kg met een lengte van 1.60 cm. Probeer van alles en nog wat om paar kilos er af te krijgen maar het lukt mij niet echt. Voor mijn zwangerschappen was ik 55 kg en dat vond ik een ideale gewicht, maar na de zwangerschappen krijg ik gewoon de kilos niet eraf. Nu zit ik te denken aan een maagverkleining, wel via internet info gezocht, maar ik heb een BMI van 29.6 en nog wat, en een maagverkleining krijg je vanaf MBI 30. Weet er iemand of ik met mijn gewicht ook in aanmerking kan komen voor een maagverkleining? Wie kan mij info hierover geven? Graag jullie reactie. Groetjes Melani


Ga gewoon eens langs de huisarts. Mogelijk is het verstandig om eerst eens naar een dietist te gaan.

label.Geplaatst op 2005-06-16 00:26:39

Naar forum Plastische chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren