© 2024 solvo B.V.

Abilify met Truxal

Ik ga vanaf morgen, náást de Abilify ook nog eens 3x per dag Truxal slikken en vroeg me af, of er mensen ervaring hebben met deze combinaties? PS: ook slik ik al jaren 0,5 mg Seroxat dus nu heb ik 3 medicijnen op dit gebied....


Werd erg psychotisch van deze combinatie en slik nu alleen nog de Truxal. Het middel lijkt me goed te gaan werken, want er is al iets verbetering....ps: ik slik nu 3x per dag 50 mg hiervan.

label.Geplaatst op 2009-04-12 06:57:58


Roosje, je las dat jij gaat starte met truxal? aller eerst zou ik de reden mogen weten waarom je dit medicijn wil/moet gaan gebruiken? Als het om pshychotiche ervaringen de je reeds heb gehad en die door middel van deze medicatie eventueel tevoorkomen zeg zsm starte met dit middel. Maar uit eigen ervaring word het ook nogal al vaak voor geschreven voor de ook rust gevende werking van dit medicijn. Alleen als de reden dat je dit medicijn voor geschreven heb gekregen dus niet epelepitshe of pschygotise klachten zijn, Zou ik om een ander middel vragen bij je arts/pshyg.. de bijwerkeningen zijn nogal heftig kan ik uit eigen ervaring zeggen. Ik heb het 2maanden geslikt in een ontwenningskliniek, en daar was dit middel nogal populair onder het personeel vanwege de rust gevende werking. dus letterlijk van de 35 patienten die de kliniek telde slikte er 31 mensen truxal varierent van 20 tot wat bij mij t geval was 250 mg truxal perdag, en bij meer dan de helft van de gebruikers werden de zelfde bijwerkingen gemerkt, zoals snachts droge mond, totaale diepgang van elke sexueele behoefte libido vernietigend dus. (terwijl dat juist soms nog wel handig kan zijn wanneer je behoorlijk depressief bent) en als gevolg van 2 maanden truxal gebruik begonnen mijn tanden los tezitten, maar het toeval wilde dat bijna 15 personen die truxal slikte .. last kregen van los zittende tanden., ik zou zeggen pas op met dit middel informeer bij je tandarts terbevestiging en bij je arts om een eventueel ander rust gevend middel. let ook op ;) benzos denk maar aan pim pam pet alles wat met pam eindigt werkt lichamelijk verslavend en de ines ook. suc6

label.Geplaatst op 2009-11-03 08:11:58

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren