© 2024 solvo B.V.

Afbouwen temazepam

ik ben in aanraking gekomen met temazepam toen ik mijn eerste psychose kreeg nu ben ik 4a5 jaar verder en krijg het nog steeds graag wil ik dit afbouwen en stoppen nu heb ik ook een antidepressieva gekregen genaamd Citalopram dit moet mij helpen met het afbouwen van de temazepam kan dit ??graag uw professionele mening.


Hoi, Ik heb ook Temazepam in huis. Probeer het zo min mogelijk te gebruiken. (Slik wel een alternatief, maar geen slaapmedicatie) Heel af en toe als ik me in de avond heel sterk niet goed voel dan neem ik wel in overweging om dit Temazepam te slikken. Het afbouwen van medicatie zou ik toch in overleg met je arts doen. Hun weten meestal wel een soort van schema om af te bouwen. En ze kunnen je ook steun geven als het zwaar voor je valt. Neem je het dagelijks? Dan is een schema zeker belangrijk. Heel veel sterkte, bloempje

label.Geplaatst op 2009-07-10 12:01:24

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren